11 Mayıs 2011 Çarşamba

parfum vial

Ben hani bir parfüm tutkunuyum ya gördüğüm her parfüme yeni çıkan her cezbedici şişeye atlarım. Görür görmez platonik aşkım başlar ona karşı mutlaka kullanmalı, tenimde denemeliyim.
Parfüm şişeleri ayrı bir sanat eseri ve mücevher o hediyeyi bir an önce almak isterim. Bazen denediğim kokuya aşık olur alırım. Sonra birkaç kez kullandıktan sonra ya da gün boyu kokusunu hissettikten sonra hayal kırıklığına dönüşür o muhteşem aşk. İçindeki bazı maddeler, çiçekler ya da baharat koku duyuma batan bir uyaran beni soğutuverir. Tüh derim keşke almasaydım.
Bu duyguyu siz de yaşıyor musunuz? Yani iki üç kullanımdan sonra 'yok bu benim parfümüm değil' diyor musunuz?
Şayet koku müptelası iseniz diyorsunuzdur mutlaka... Bizim gibi tutkunların bence panzehiri küçük parfüm numuneleri:))
Bunları alıp bir iki kez kullanıp parfüm hakkında son kararımızı verdirten harika bir fren mekanizması:)
Çünkü bir çoğumuz belki bir defa -parfümeride denemeyi kastetmiyorum- tenimizde denediğimiz parfüme 'yok ya benim tarzım değil' diyoruz.

Şimdi, uygun parfüm temin etmeyi öğrendim arayışım bu vialleri toplama yönünde beni izlemeye devam edin:))

1 yorum:

  1. Önce markalı parfümlerle başlayan parfüm aşkım gitgide depreşiyor ve maymun iştahlılığıma engel olamayıp, bütün parfümleri sahiplenesi bu tavrımı, umarım daha seçici ve özel kokuları keşfetme noktasına vardırabilirim :D

    Sample harika oluyor hakikaten, parfümeride ise önerim çok değil tek parfüm denemek ve gün boyu sadece onu özümsemek.

    Bu arada, gördüğüm için fotoğrafta, demeden geçemedim :) Beni tanıyan bir arkadaşım, bana çok yakışacağını söylediği Ed Hardy Love & Luck parfümünü nasıl buldun? Merakla bu parfüm yorumunu bekliyor olacağıma emin ol :D

    YanıtlaSil