11 Mayıs 2011 Çarşamba

Chanel Coco Mademoiselle


Chanel parfümleri bir klasiktir. Koku kalitesi ve kalıcılığı konusunda daima ilk sıradadır. Marka farkı ile piyasada çoğu parfümden fiyatı yüksek olsa da kesinlikle verdiğiniz paraya sonuna kadar değen, adının hakkını veren kokular üretmiştir hep bana göre. Lakin yine de birçok kokusu ile benim yıldızım henüz barışmadı:) Chanel'de benim üç kokum vardır: Chance, Chance eau fraiche ve de Mademoiselle...
İki. üç yıl önce bir arkadaşım bana Mademoiselle yolladı. Aa çok hoş dedim kullandım bi kaç kez ama niyeyse sonra tenimdeki duruşunu çok sevmeyerek bir başka arkadaşıma hediye ettim. Geçen yıl edt si ile tanıştım onu daha çok sevdim. Aklımda hep edtsi bana göre diye kaldı taaa ki düne kadar:((
Ben dün bir arkadaşım için Coco Mademosielle satın aldım. Ona vermeden önce de bileğime bir fıs sıktım. İki kez duş aldım, her zaman benim bir numaram olan başka iki markanın parfümünü de kullandım bu arada ama dünden beri tüm bu sabote çalışmalarıma rağmen Matmazel matmazelliğine yakışır bir eda ile abartısız, ağırbaşlı, vakur bir eda ile hala bileğimde:((
Bunu bana niye yaptı bilmiyorum. Aklıma takılsın diye mi yoksa 'Sen bana vakti zamanında ağır demiş beğenmemiştin ama bak işte ben böyle bir iz bırakırım' demek için mi... Dedim valla sonuna kadar da diyorum:))


Parfüm için genelde 'Seksi, heyecan verici, genç' yorumları yapılmış ama bende 'vakur, ne istediğini bilen, karakterli, bağırmayan ama iz bırakan' bir duygu uyandırıyor hep. Ayrıca iyi hissettiren, mutluluk veren parfümler vardır ya işte o gruptan yine.

Öneriyor muyum kesinlikleeee
Ha bi de elinize geçerse kendize saklayın:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder