27 Mayıs 2011 Cuma

guerlain or imperiale pudra

Guerlain'i oldum olası severim. Pudralarına da kremlerine de rujlarına da parfümlerine de bayılırım. Bugün duyduğum bir pudra ile gözlerim yuvalarından fırladı. Lüks mü lüks güzel mi güzel farklı mı farklı... Neler dememişler ki hakkında
Menekşe kokusu, altın tozu, muhteşem ışıltı pırıl pırıl görüntü sınırlı üretim... Platonik aşık oldum ben

ilk defa 1853 senesinde üretilen efsanevi Eau de Cologne Imperial şişesinden esinlenerek yeniden 2010 yılbaşı koleksiyonunda yaratıldı. Guerlain'in imzasını taşıyan pudra cildi okşar gibi sararken büyülü bir örtü gibi muhteşem menekşe kokusu ile cildi kaplar ve çekici bir bronzluk verir.
İnce ve ipeksi yapısı ile Poudre OrImpériale cildi zarif bir şekilde hafif menekşe kokusu ile iridesan ve ışıltılı bir örtü gibi sarar.
Bu muhteşem görüntü ucunda değerli koyu mor pompalı lüks ambalajın içersindeki sihirli altının ince yapısı ve ayrıcalıklı özelliği ile koleksiyona damgasını vurdu - İmparatorluk arısı - Muhteşem makyajı ve kutusu sınırlı sayıda üretildi.
Yüz, saç, omuzlar ve dekolte bölgesinde ışıltılı bronz bir renk ile haleli muhteşem bir görüntü elde edebilirsiniz. Pompasından sıkarak arzu edildiği miktarda uygulanır.



şeklinde tarif edilmiş... Ben yakında bunu edineceğim mutlaka yorumlarımı paylaşırım. Şimdilik şanı ile idare ediyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder