20 Mayıs 2011 Cuma

Marc Jacobs Lola

Her markanın kendine has bir üslubu vardır. Bazıları seksi parfüm üretir, bazıları feminen bazıları her daim meyveli bazıları keyifli...
Marc jacobs deyince benim aklıma zarif parfümler geliyor. Marc Jacobs'un tüm parfümlerinde kadın zerafeti vardır. Naif, kırılgan ve gerçekten feminen... Bunu parfümlerinin şişesine bile işlemiştir. Elinize aldığınızda kırılgan bir kadın var zannedersiniz öyle ince bir ustalıkla işlemiştir şişelerini. Lola da öyle. Seksi feminen deniyor ama ben oldukça zarif ve sonsuz çiçeksi buldum. Hele zarif çiçekler keyifli meyvelerle birleştirilip bir de miskle koku baştan çıkarıcı hale dönüştürüldü mü bu karışım alıır beni götürür. Marc Jacobs Lola'da da bunu yapmış pembe çiçekler, greyfurt, armut meyveleri miskle birleştirilmiş sonsuz bir eğlence, keyif, misk, mutluluk ve cazibeye dönüşmüş. Yazın lola'yı muuutlaka deneyin

1 yorum:

  1. kalıcılığı da başarılı buldum ben. zarif çok yakıştı lolaya :))

    YanıtlaSil