15 Nisan 2011 Cuma

TOUS VE QUİZAS

Ben alışılmış parfümler dışında yeni parfümlere ya da arkasında çok büyük bir marka desteği olmayan parfümlere şans vermeyi seviyorum. Bu şekilde özel parfümler keşfedebiliyorsunuz. Mesela Tous gold öyledir benim için. Oldukça kalıcı, ışıltılı parlak, keyifli, enerjik, çiçeksi... Benim için tam 'kadın kokusu'dur. O yoğunluğu tüm gün üzerinizde hissediyorsunuz ve verdiği enerjiyi. Tous bir mücevher firması gerçekten mücevher parlaklığında parfüm üretmiş. Üst notalarında siyah frenk üzümü yaprakları, gül ağacı, portakal çiçeği, orta notalarında sarı şakayık, gül, gardenya ve portakal tomurcuğu, alt notalarında ise beyaz misk, fas sediri ve iris varmış. Benim kadın kokusu grubumda gül, misk, iris, yasemin, menekşe mutlaka olur. Bu parfümde de onu hissediyorsunuz fazlası ile.
Çiçeksi ve ferah kokuları sevenler bu kokuyu mutlaka denesinler bir şans versinler:))




Pekiii
Quizas Quizas Quizas size birşey ifade ediyor mu? Çok tanıdık değil peki ya perhaps perhaps perhaps ya da benden senden bizden:))

İşte meşhuur Küba şarkısının her dilde çevirisi:) Bu üçlemeye neler yazıldı şimdiye kadar neler hatta yazılmakla kalmadı üretildi tabi ki parfüm:))
Kübalı bir şarkıcının eşine yazdığı bu şarkıdan ilham alınarak üretilen bir parfüm loewe imzasıyla Quizas. Kadın ve erkeğin asırlardır süregelen dansını anlatan notalar ile dizayn edildiği söylenir. 
Hakkında uzuun uzuun yazılara konu olan ender parfümlerden biri ama ben hiç denememiştim. Nihayet geçtiğimiz haftasonu tanıştım:)  O kadar güzel, ferah ve çiçeksi bir koku ki alıııp sizi götürüyor ilhamına konu olan dansın içine.
İçinde ne mi var
Üst nota:siyah frenküzümü, limon ağacı
Orta nota: yasemin, bulgar gülü
Alt nota: paçuli, vanilya
Baştan çıkarmanın parfümü Quizas parfümünün üst notaları: italyadan gelen  çekici lezzeti ve akdeniz limon ağacının coşkusu ve fransa'dan gelen baştan çıkarıcı ve karşı konulmaz  frenküzümü ile başlıyor. Orta notalarda ise; heyzanlandırıcı etkisi olan hindistan'dan gelen yasemin ve duyuları harekete geçiren bulgar gülüdür.  Son olarak iç notalarda ise;endonezya'dan gelen paçulinin sıcaklığı ve madagaskar'dan gelen çekici vanilyanın kokusu, amber ve miskin kışkırtıcı akortları, lavanta balı ve sandal
ağacı beraber eriyerek birbirlerine karışıyorlar..


Şeklinde tarif edilmiş bu güzel tarife ben birşey eklemeyeceğim sadece mutlaka deneyin diyeceğim:)  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder